Abstract:
Типи музейної експозиції постійно еволюціонують, відповідаючи запитам суспільства, які досить часто змінювалися під впливом розвитку естетичних смаків та науки. В даній науковій роботі обґрунтовується педагогічний потенціал інноваційних технологій у музейній справі через такі моделі навчання, як пасивна, активна (інтраактивна) і інтерактивна. Які, в свою чергу, об’єднуються в субмерсивний метод. Використовуючи новітні способи передачі культурного досвіду через педагогічний процес в умовах музейного середовища, музейна педагогіка стає не лише окремою синтетичною галуззю сучасної науки, але може розглядатися і як інноваційна педагогічна технологія.
Description:
Терещенко А. В. Педагогічний потенціал інноваційних технологій в музейній справі / А. В. Терещенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки : Мистецька освіта: історія, теорія, практика. – 2018. – №5 (319), травень. – С. 160 – 165.