dc.contributor.author |
Ляшенко, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-15T21:06:00Z |
|
dc.date.available |
2019-04-15T21:06:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3732 |
|
dc.description |
Ляшенко К. І. Особливості інноваційної діяльності викладача в контексті формування педагогічної майстерності в умовах військових дій / К. І. Ляшенко // Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни – Міжнародне науково-практичне видання / заг. ред.: І. Маноха, Г. Собчук. – Том ІІІ – Варшава – Київ: ПАН – Гнозис, 2018. – С. 333–341. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на пiдставi аналiзу лiтературних джерел розглянутi питання професiйної компетентностi, iнновацiйної дiяльності сучасного викладача, складники та професiйно значущi якості викладача; дiяльнiсть викладача в умовах гармонiзацiї вищої освiти до європейських стандартiв та шляхи формування педагогiчної майстерностi та позитивного iмiджу, висвiтлення питань новітніx стандартiв у роботi педагога. Окреслена дiяльнiсть вчителя в умовах вiйни. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний імідж |
uk_UA |
dc.title |
Особливості інноваційної діяльності викладача в контексті формування педагогічної майстерності в умовах військових дій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |