| dc.contributor.author | Ляшенко, К. І. | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-15T21:06:00Z | |
| dc.date.available | 2019-04-15T21:06:00Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3732 | |
| dc.description | Ляшенко К. І. Особливості інноваційної діяльності викладача в контексті формування педагогічної майстерності в умовах військових дій / К. І. Ляшенко // Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни – Міжнародне науково-практичне видання / заг. ред.: І. Маноха, Г. Собчук. – Том ІІІ – Варшава – Київ: ПАН – Гнозис, 2018. – С. 333–341. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на пiдставi аналiзу лiтературних джерел розглянутi питання професiйної компетентностi, iнновацiйної дiяльності сучасного викладача, складники та професiйно значущi якості викладача; дiяльнiсть викладача в умовах гармонiзацiї вищої освiти до європейських стандартiв та шляхи формування педагогiчної майстерностi та позитивного iмiджу, висвiтлення питань новітніx стандартiв у роботi педагога. Окреслена дiяльнiсть вчителя в умовах вiйни. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.subject | інновації | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний імідж | uk_UA |
| dc.title | Особливості інноваційної діяльності викладача в контексті формування педагогічної майстерності в умовах військових дій | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |