dc.contributor.author |
Пивоварова, Г. С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-08T21:06:42Z |
|
dc.date.available |
2019-04-08T21:06:42Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3694 |
|
dc.description |
Пивоварова Г.С. Партнерські відносини в роботі з дітьми з особливими потребами / Г.С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти: Збірник за матеріалами V Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2017 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 124-126 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто питання щодо особливостей побудови партнерських відносин з дітьми з особливими потребами. Добре організована інклюзивна освіта допоможе і батькам інших дітей по-новому подивитися на явище інтеграції та надасть докази того, що діти з особливими освітніми потребами не лише не зашкодять їхнім дітям отримувати повноцінний розвиток, а навпаки - нададуть додаткові можливості щодо цього. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.title |
ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |