dc.contributor.author | Пивоварова, Г. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-08T20:56:53Z | |
dc.date.available | 2019-04-08T20:56:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 374 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3693 | |
dc.description | Пивоварова Г.С. Партнерські відносини в освіті як засіб подолання посттравматичного стресу студентів в умовах військового конфлікту / Г.С. Пивоварова // Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни : Міжнародне наук.-практич. видання / Заг. ред.; І.Маноха, Г.Собчук. – Том ІІІ – Варшава – Київ: ПАН – Гнозис, 2018. – С. 374-382 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто значення партнерських відносин в освітньому процесі як засобу подолання посттравматичного стресу або посттравматичного стану. Продемонстрована роль педагога в подоланні посттравматичного стану через партнерську взаємодію зі студентами, їх батьками та громадськими організаціями. Надається перелік громадських організацій, які допомагають сім’ям, що постраждали від АТО. Визначена роль педагога, як носія просвітницької, інформаційної та емоційної допомогу сім’ям ВПО та дітям з непідконтрольних територій. Доведено, що формування зі студентами партнерських відносин, дозволить легше налагоджувати контакти з ними, підвищить якість надання освітніх послуг, надасть можливість психологічної, емоційної підтримки не лише з боку психолога, а й з боку педагога, сформує почуття довіри та захищеності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | партнерство | uk_UA |
dc.subject | посттравматичний стрес | uk_UA |
dc.subject | внутрішньо переміщені особи | uk_UA |
dc.subject | військові конфлікти | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Партнерські відносини в освіті як засіб подолання посттравматичного стресу студентів в умовах військового конфлікту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |