Abstract:
У статті розкривається роль та значення самостійної роботи магістрантів мистецьких спеціальностей. Зазначається, що самостійна робота є однією зі складових форм навчання магістрантів у вишах і формує потребу постійного пошуку, накопичення знань для професійного зростання особистості з урахуванням сучасних вимог до спеціалістів відповідного фаху. Самостійна робота планується викладачем, який визначає її обсяг та зміст, загальні терміни здійснення, форми, місце та час звітності. Для організації самостійної роботи магістрантів необхідні відповідні умови, серед яких ми визначаємо формування потреби й інтересу до самостійної роботи та створення необхідного методичного забезпечення. Накопичений значний досвід щодо активізації самостійної пізнавальної діяльності магістрантів дозволяє сьогодні її чітко планувати, організовувати, регулювати. Під час самостійної роботи магістранта вагомого значення набувають його спрямованість, психологічна готовність, а також певний рівень бази знань, на який будуть нашаровуватися нові знання.