dc.contributor.author |
Аль-Хамадані, Н. Д. |
|
dc.contributor.author |
Сидоренко, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-09T11:36:43Z |
|
dc.date.available |
2019-03-09T11:36:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3563 |
|
dc.description |
Аль-Хамадані Н.Д. Педагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистості / Н.Д. АльХамадані, Н.М. Сидоренко // Педагогічні вектори В. О. Сухомлинського та сучасність: матеріали регіональної науково-практичної конференції (28 вересня 2018 року, м. Лисичанськ). – Лисичанськ: ФОП Чернов О. Г. – 2018. – С. 11–15. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто вплив педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського на розвиток творчого мислення і творчої самореалізації у дітей. Наголошено, що за В.О. Сухомлинським концепція розвитку мислення генетично спрямована від дитини, його уявлень, переживань, поглядів, оцінок і орієнтована на дитину, розвиток його особистісних якостей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
Сухомлинський В. О. |
uk_UA |
dc.subject |
самореалізація |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
творче мислення |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Педагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |