| dc.contributor.author | Аль-Хамадані, Н. Д. | |
| dc.contributor.author | Сидоренко, Н. М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-03-09T11:36:43Z | |
| dc.date.available | 2019-03-09T11:36:43Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3563 | |
| dc.description | Аль-Хамадані Н.Д. Педагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистості / Н.Д. АльХамадані, Н.М. Сидоренко // Педагогічні вектори В. О. Сухомлинського та сучасність: матеріали регіональної науково-практичної конференції (28 вересня 2018 року, м. Лисичанськ). – Лисичанськ: ФОП Чернов О. Г. – 2018. – С. 11–15. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто вплив педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського на розвиток творчого мислення і творчої самореалізації у дітей. Наголошено, що за В.О. Сухомлинським концепція розвитку мислення генетично спрямована від дитини, його уявлень, переживань, поглядів, оцінок і орієнтована на дитину, розвиток його особистісних якостей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | Сухомлинський В. О. | uk_UA |
| dc.subject | самореалізація | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.subject | творче мислення | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.title | Педагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистості | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |