dc.contributor.author |
Сьомкіна, І. С. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-15T13:19:13Z |
|
dc.date.available |
2015-12-15T13:19:13Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.614.6:615.8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/353 |
|
dc.description |
Сьомкіна І. С. Соціалізація дітей з обмеженими функціональними можливостями: сутність та особливості / І. С. Сьомкіна // Проблеми освіти : наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2015. – Вип. 85. – С. 207 - 211. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено сутність та особливості розвитку учнів з обмеженими
функціональними можливостями, розглянуто своєрідність їхньої взаємодії із соціальним середовищем; визначено поняття „соціалізація”, його головні компоненти; теоретично обґрунтована необхідність забезпечення соціалізації учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчального закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
сім’я |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна робота |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.title |
Соціалізація дітей з обмеженими функціональними можливостями: сутність та особливості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |