| dc.contributor.author | Сьомкіна, І. С. | |
| dc.date.accessioned | 2015-12-15T13:19:13Z | |
| dc.date.available | 2015-12-15T13:19:13Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 316.614.6:615.8 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/353 | |
| dc.description | Сьомкіна І. С. Соціалізація дітей з обмеженими функціональними можливостями: сутність та особливості / І. С. Сьомкіна // Проблеми освіти : наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2015. – Вип. 85. – С. 207 - 211. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті досліджено сутність та особливості розвитку учнів з обмеженими функціональними можливостями, розглянуто своєрідність їхньої взаємодії із соціальним середовищем; визначено поняття „соціалізація”, його головні компоненти; теоретично обґрунтована необхідність забезпечення соціалізації учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчального закладу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | сім’я | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічна робота | uk_UA |
| dc.subject | соціалізація | uk_UA |
| dc.subject | люди з обмеженими можливостями | uk_UA |
| dc.title | Соціалізація дітей з обмеженими функціональними можливостями: сутність та особливості | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |