Abstract:
В статті наведено результати дослідження сучасного стану
підготовки реабілітологів до використання фізкультурно-оздоровчих
технологій. Проведено аналіз більше 50 літературних джерел та
матеріалів мережі Інтернет. Дослідження змісту освітньо-професійної
програми та освітньо-кваліфікаційної характеристики демонструє
наявність невідповідностей у сутності практичної освіти та підкреслює
недостатній ступінь реалізації функції навчання майбутніх фахівців з
фізичної реабілітації до використання ФОТ у професійній діяльності.
Встановлено, що забезпечення підготовки до реалізації фізкультурнооздоровчих технологій знаходиться на низькому рівні та потребує
створення та впровадження інноваційних та квазіпрофесійних умов.
Виокремлено кілька суперечностей та запропоновані шляхи їх
вирішення.