Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи

Show simple item record

dc.contributor.author Крохмаль, І. М.
dc.date.accessioned 2019-02-13T21:19:40Z
dc.date.available 2019-02-13T21:19:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3446
dc.description Крохмаль І. М. Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. М. Крохмаль // Sciences of Europe. – 2018. – Vol. 3, no 29. – С. 40-44. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень. З’ясовуються роль та значення когнітивного компонента професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Визначаються професійні компетенції фахівців-документознавців, їх роль та значення у формуванні професійної готовності фахівців у вищій школі. Виявляються показники сформованого когнітивного компонента майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject документи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject бібліотечна справа uk_UA
dc.subject архівна справа uk_UA
dc.subject інформаційна справа uk_UA
dc.title Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account