| dc.contributor.author | Крохмаль, І. М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-13T21:19:40Z | |
| dc.date.available | 2019-02-13T21:19:40Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3446 | |
| dc.description | Крохмаль І. М. Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. М. Крохмаль // Sciences of Europe. – 2018. – Vol. 3, no 29. – С. 40-44. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень. З’ясовуються роль та значення когнітивного компонента професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Визначаються професійні компетенції фахівців-документознавців, їх роль та значення у формуванні професійної готовності фахівців у вищій школі. Виявляються показники сформованого когнітивного компонента майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | документи | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | бібліотечна справа | uk_UA |
| dc.subject | архівна справа | uk_UA |
| dc.subject | інформаційна справа | uk_UA |
| dc.title | Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |