dc.contributor.author |
Крохмаль, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-13T21:19:40Z |
|
dc.date.available |
2019-02-13T21:19:40Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3446 |
|
dc.description |
Крохмаль І. М. Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. М. Крохмаль // Sciences of Europe. – 2018. – Vol. 3, no 29. – С. 40-44. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень. З’ясовуються роль та значення когнітивного компонента професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Визначаються професійні компетенції фахівців-документознавців, їх роль та значення у формуванні професійної готовності фахівців у вищій школі. Виявляються показники сформованого когнітивного компонента майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
документи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотечна справа |
uk_UA |
dc.subject |
архівна справа |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна справа |
uk_UA |
dc.title |
Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |