Abstract:
У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень. З’ясовуються роль та значення когнітивного компонента професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Визначаються професійні компетенції фахівців-документознавців, їх роль та значення у формуванні професійної готовності фахівців у вищій школі. Виявляються показники сформованого когнітивного компонента майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи.
Description:
Крохмаль І. М. Когнітивний компонент професійної готовності майбутнього фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. М. Крохмаль // Sciences of Europe. – 2018. – Vol. 3, no 29. – С. 40-44.