Abstract:
У статті на основі аналізу сучасних наукових досліджень визначено тенденції та перспективи розвитку настільного тенісу. Наведено основні підходи до методів підготовки тренерів з настільного тенісу в сучасній українській та зарубіжній науковій літературі. Схарактеризовано спеціальні професійні компетентності тренера та обґрунтовано їх кваліфікаційні характеристики. Визначено провідні напрямки розвитку технологій у підготовці тренерів.
Особливу увагу приділено концепції підготовки майбутніх тренерів-викладачів з настільного тенісу, висвітлено ключові моменти концепції спортивно-педагогічної освіти; у процесі дослідження концепції спортивно-педагогічної освіти вивчено низку підходів, які дають наукове обґрунтування побудови структури змісту спортивно- педагогічної підготовки майбутніх тренерів-викладачів з настільного тенісу; виділені актуальні напрями вдосконалення структури змісту спортивно-педагогічної освіти.
Description:
Гордієнко П. Ю., Жукова А. Є. Проблема підготовки майбутніх тренерів до тренерсько-педагогічної діяльності з настільного тенісу / П. Ю. Гордієнко, А. Є. Жукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 127-136.