Abstract:
В статті феномен фізичної культури за своєю фізичною властивістю розглядається як духовно-моральна потужність, що набуває цінності суспільства і яка сприймається оточенням за показником якості культури особистості. Цей показник ототожнюється з внутрішньою психічною наповнюваністю особистості і її толерантної поведінки, що дозволяє сформувати односторонньо спрямовану характеристику. Щоб відобразити названу сутність через систему автономних фізично значимих показників, і довести значущість педагогічного явища для науки, треба залучати синхронно впорядковані чинники зі складними положеннями, що переходять від приватно визнаного стану до суспільно визнаного. Ефективність пошуку ставиться у залежність від деякого функціонального оціночного співвідношення. Співвідношення на даному етапі дослідження включає в себе параметри синтетичних характеристик, що дозволяють відображати ресурс «взаємодії», «комплементарності», «кумулятивності», «синергетичності», «системності», «фрактальності», «эффективности) і «управляємості», що притаманні явищу.
Description:
Blaszczyszyn M., Саенко В. Г., Полулященко Ю. М. Утвердження положень фізичної культури у Європейському педагогічному просторі за духовно-моральною цінністю / М. Blaszczyszyn, В.Г. Саенко, Ю.М. Полулященко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 4 (318). - ч. 1. - С. 6-15.