Abstract:
У статті розглядаються стан та способи формування в школярів інтересу до фізичного виховання та спорту як цілеспрямовану й системну діяльність учителя, що включає формування спеціальних знань, практичну діяльність учнів в позакласній роботі. Розкриваються питання про організацію та дидактичне забезпечення самих форм занять фізичними вправами, самого процесу фізичного виховання в загальноосвітній школі, так і позаурочних форм занять і пошук найбільш раціональних форм подальшого фізичного вдосконалення. Проводились дослідження стану сформованості інтересу учнів основної школи до систематичних занять фізичними вправами. Акцентується увага на тому, що одним із пріоритетних напрямів загальноосвітньої школи повинно бути формування в учнів основної школи стійкої мотивації до фізкультурної діяльності, інтересу до систематичних занять фізичними вправами, шляхом налагодження організації позакласної роботи, що містить фізкультурно-оздоровчі та спортивні заходи з використанням сучасних інноваційних технологій.