Abstract:
У даній статті розкривається сутність формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки, описується зміст систематизації. Теоретично обгрунтовано наукові підходи до формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Також мова йде про значення системного, компетентнісного, комунікативного та фасилітативного підходів, щодо проблеми наукового пошуку. Доведено, що формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки орієнтує навчальну діяльність за такими напрямами: навчання через дію або навчання дією. Технологія формування інтерактивної компетентності передбачає роботу в парах, групах або командах, з метою активізації і поглиблення індивідуальних та пізнавальних здібностей міжособистісного спілкування; розвиток умінь інтерпретації змісту навчального матеріалу предметів;
використання належного тону і регістру мовлення; застосування вербальних і невербальних засобів публічного спілкування.