Abstract:
У статті обгрунтована актуальність організації самостійної пізнавальної діяльності вчителя у процесі підвищення кваліфікації. Представлений аналіз змісту понять «самостійність», «пізнання», «діяльність», «організація». На основі результатів цього аналізу сформульована дефініція «організація самостійної пізнавальної діяльності вчителя у процесі підвищення кваліфікації» у відповідності до якої - це діяльність навчального закладу з упорядкування взаємодії між педагогами та здобувачами освіти, а також іншими суб’єктами й компонентами педагогічної системи, результатом якої очікується формування у свідомості того, хто навчається певних образів, пов’язаних з предметом навчання. Перспективним чинником організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів визначено цілеспрямовану роботу закладів післядипломної педагогічної освіти.