dc.contributor.author |
Мазін, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Mazin, V. |
|
dc.contributor.author |
Мазин, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T11:03:32Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T11:03:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3392 |
|
dc.description |
Мазін В. М. Подвійне дипломування фахівців фізичної культури і спорту у контексті Болонського процесу /В. М. Мазін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 12-20. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті обгрунтовано актуальність подвійного дипломування фахівців фізичної культури і спорту. Визначено найбільш розповсюджені моделі подвійного дипломування. На основі аналізу джерел виявлено позитивні сторони подвійного дипломування, а також перешкоди, що стоять на шляху впровадження відповідних програм. Висвітлено плани створення програми подвійного дипломування студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт». Обгрунтовано доцільність розроблення концепції подвійного дипломування фахівців фізичної культури і спорту.
Навчання проводиться польською, російською і українською мовами на дистанційній основі, з виїздом майбутніх фахівців кожного року до Польщі на семестрове навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
програма |
uk_UA |
dc.subject |
подвійне дипломування |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці фізичної культури і спорту |
uk_UA |
dc.title |
ПОДВІЙНЕ ДИПЛОМУВАННЯ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Двойное дипломирование специалистов физической культуры и спорта в контексте Болонского процесса |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Double Certification of Specialists in Physical Culture and Sports in the Context of the Bologna Process |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |