Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗВУКО- СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Самойлова, І. В.
dc.contributor.author Samoylova, I.
dc.contributor.author Самойлова, И. В.
dc.date.accessioned 2019-02-08T07:18:39Z
dc.date.available 2019-02-08T07:18:39Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 376.4:316.454.52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3377
dc.description Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня / І.В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 237-244. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня, розглядається структура мовленнєвого дефекту, його природа, визначається поняття загальне недорозвинення мовлення, проблеми засвоєння складової структури слова в умовах аномального мовленнєвого розвитку. Аналізується корекційний вплив на розвиток зв'язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Визначаються принципи кореційного впливу, серед яких виділяється взаємопов'язане формування фонетико-фонематичних і лексико-граматичних компонентів мовлення. Розглядаються типи занять з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення III рівня спрямовані на навчання грамоті, формування лексико-граматичної будови мовлення, розвиток зв’язного мовлення і формування звукової сторони мовлення. Ці типи занять визначають основну мету, - забезпечення переходу від накопичувальних уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовленнєвого спілкування, які включають: розвиток імпресивного і експресивного словника, диференціація і використання граматичних форм, корекція фонетико-фонематичної сторони мовлення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject діти із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.subject корекційний вплив uk_UA
dc.subject складова структура слова uk_UA
dc.subject фонетико-фонематичні компоненти мовлення і лексико-граматичні компоненти мовленя uk_UA
dc.title ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗВУКО- СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ uk_UA
dc.title.alternative Этапы коррекционного воздействия при нарушениях звуко-слоговой структуры слова у детей с общим недоразвитием речи III уровня uk_UA
dc.title.alternative Stages of Corrective Action for Violations of the Sonic- Syllable Structure of the Word in Children with General Underdevelopment of Speech Level III uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account