dc.contributor.author |
Самойлова, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Samoylova, I. |
|
dc.contributor.author |
Самойлова, И. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T07:18:39Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T07:18:39Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.4:316.454.52 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3377 |
|
dc.description |
Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня / І.В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 237-244. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня, розглядається структура мовленнєвого дефекту, його природа, визначається поняття загальне недорозвинення мовлення, проблеми засвоєння складової структури слова в умовах аномального мовленнєвого розвитку. Аналізується корекційний вплив на розвиток зв'язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Визначаються принципи кореційного впливу, серед яких виділяється взаємопов'язане формування фонетико-фонематичних і лексико-граматичних компонентів мовлення. Розглядаються типи занять з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення III рівня спрямовані на навчання грамоті, формування лексико-граматичної будови мовлення, розвиток зв’язного мовлення і формування звукової сторони мовлення. Ці типи занять визначають основну мету, - забезпечення переходу від накопичувальних уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовленнєвого спілкування, які включають: розвиток імпресивного і експресивного словника, диференціація і використання граматичних форм, корекція фонетико-фонематичної сторони мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
діти із загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
корекційний вплив |
uk_UA |
dc.subject |
складова структура слова |
uk_UA |
dc.subject |
фонетико-фонематичні компоненти мовлення і лексико-граматичні компоненти мовленя |
uk_UA |
dc.title |
ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗВУКО- СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Этапы коррекционного воздействия при нарушениях звуко-слоговой структуры слова у детей с общим недоразвитием речи III уровня |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Stages of Corrective Action for Violations of the Sonic- Syllable Structure of the Word in Children with General Underdevelopment of Speech Level III |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |