dc.contributor.author |
Гунько, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Гунько, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Gunko, S. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T07:10:27Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T07:10:27Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 373.015.3:005.32]-057.874 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3375 |
|
dc.description |
Гунько С. О. Діагностика стану та особливостей шкільної мотивації учнів / С.О. Гунько // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 260-269. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються результати діагностики стану сформованості та особливостей навчальної мотивації учнів середньої та старшої ланки загальноосвітніх навчальних закладів різних типів. Встановлено, що існують певні відмінності в розподілах учнів за рівнями шкільної мотивації в залежності як від віку, так і від закладу, в якому вони навчаються, зокрема частки учнів середньої ланки з високим та хорошим рівнем шкільної мотивації загалом більші, ніж серед учнів старшої ланки. Статистична оцінка цих відмінностей показала, що вони мають випадковий характер. Виявлено, що в усіх навчальних закладах наявне перевантаження учнів, є діти з негативним ставленням до школи, шкільною дезадаптацією, високою тривожністю, існують проблеми у взаємодії окремих класних керівників з учнями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мотив |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
рівні шкільної мотивації |
uk_UA |
dc.title |
Діагностика стану та особливостей шкільної мотивації учнів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Діагностика стану та особливостей шкільної мотивації учнів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Диагностика состояния и особенностей школьной мотивации учащихся |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Diagnostics of the Condition and Features of School Motivation of Students |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |