dc.contributor.author |
Мирян, А. М. |
|
dc.contributor.author |
Myryan, A. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T07:05:22Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T07:05:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.14:376.1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3374 |
|
dc.description |
Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання / А. М. Мирян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 223-228. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається специфіка супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах інклюзивної школи педагогом- тьютором, описується модель діяльності педагога-тьютора, реалізація якої сприяє вирішенню питань соціалізації та адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров’я засобами додаткової освіти. Розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв’язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня в умовах спеціальної установи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагог-тьютор |
uk_UA |
dc.subject |
модель супроводу |
uk_UA |
dc.subject |
учні з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Роль педагога-тьютора в решении вопросов социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Role of a Teacher Tutor in Resolving the Issues of Children with Disabilities Socialization in the Conditions of Inclusive Education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |