Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Мирян, А. М.
dc.contributor.author Myryan, A.
dc.date.accessioned 2019-02-08T07:05:22Z
dc.date.available 2019-02-08T07:05:22Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 378.14:376.1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3374
dc.description Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання / А. М. Мирян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 223-228. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається специфіка супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах інклюзивної школи педагогом- тьютором, описується модель діяльності педагога-тьютора, реалізація якої сприяє вирішенню питань соціалізації та адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров’я засобами додаткової освіти. Розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв’язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня в умовах спеціальної установи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject педагог-тьютор uk_UA
dc.subject модель супроводу uk_UA
dc.subject учні з обмеженими можливостями uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.title РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative Роль педагога-тьютора в решении вопросов социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования uk_UA
dc.title.alternative The Role of a Teacher Tutor in Resolving the Issues of Children with Disabilities Socialization in the Conditions of Inclusive Education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account