| dc.contributor.author | Мирян, А. М. | |
| dc.contributor.author | Myryan, A. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-08T07:05:22Z | |
| dc.date.available | 2019-02-08T07:05:22Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.14:376.1 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3374 | |
| dc.description | Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання / А. М. Мирян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 223-228. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкривається специфіка супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах інклюзивної школи педагогом- тьютором, описується модель діяльності педагога-тьютора, реалізація якої сприяє вирішенню питань соціалізації та адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров’я засобами додаткової освіти. Розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв’язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня в умовах спеціальної установи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | педагог-тьютор | uk_UA |
| dc.subject | модель супроводу | uk_UA |
| dc.subject | учні з обмеженими можливостями | uk_UA |
| dc.subject | соціалізація | uk_UA |
| dc.subject | адаптація | uk_UA |
| dc.title | РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Роль педагога-тьютора в решении вопросов социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования | uk_UA |
| dc.title.alternative | The Role of a Teacher Tutor in Resolving the Issues of Children with Disabilities Socialization in the Conditions of Inclusive Education | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |