dc.contributor.author |
Федотова, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Федотова, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Fedotova, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T06:56:32Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T06:56:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 37.091.12.011. - 051:373.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3371 |
|
dc.description |
Федотова Т. В. Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.В. Федотова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 243-249. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті дана характеристика професійної компетентності як невід’ємного компонента професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів. Визначена наявність певних соціально-психологічних рис і властивостей майбутнього вчителя початкових класів. Професійна компетентність розглядається, як індивідуально-психологічне утворення, що включає досвід, знанім, психологічну готовність. Розглянуті фактори нових підходів до підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Робиться акцент на особливості психолого-педагогічного супроводу майбутнього вчителя початкових класів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
майбутні вчителя початкових класів. |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність. |
uk_UA |
dc.title |
Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Условия развития профессиональной компетенции будущего учителя начальной школы |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Conditions for the Development of the Professional Competence of the Future Primary School Teacher |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |