Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ЛЕГКИМ СТУПЕНЕМ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Ільченко, О. В.
dc.contributor.author Потамошнєва, О. М.
dc.contributor.author Ilchenko, O.
dc.contributor.author Potamoshneva, E.
dc.contributor.author Ильченко, О. В.
dc.contributor.author Потамошнева, Е. Н.
dc.date.accessioned 2019-02-08T06:51:52Z
dc.date.available 2019-02-08T06:51:52Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 376-056.36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3370
dc.description Ільченко О. В., Потамошнєва О. М. Особливості формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості / О. В. Ільченко, О. М. Потамошнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 209-215. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначені особливості комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності дітей з легким ступенем розумової відсталості, які навчаються в початковій школі. Зазначена структура комунікативного компоненту, визначені ушкоджені та несформовані його ланки, які не можуть бути пояснені лише особливостями інтелектуального розвитку цих дітей. В процесі породження вислову найбільш порушеними виявилися - процес внутрішнього програмування, граматичної структуризаций відбору лексичних одиниць і операції контролю і самоконтролю. Необхідно відзначити, що порушення операції контролю і самоконтролю мовлення відзначалися практично у всіх учнів, які приймали участь в експерименті. В процесі розуміння вислову найбільш порушеними виявилися операції ймовірнісного прогнозування і розуміння складних синтаксичних структур. Хотілося б відзначити, що в процесі обстеження ми спостерігали недорозвинення і інших структурних компонентів мовленнєвої діяльності, які не завжди досягали в своєму розвитку достатнього рівня, але їх недорозвинення спостерігалося лише у незначної кількості дітей і було обумовлене особливостями структури їх мовленнєвого і інтелектуального порушення. Визначення порушених ланок комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності обумовило певну структуру корекційної роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject розумова відсталість uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject мовленнєва діяльність uk_UA
dc.subject комунікативний компонент мовленнєвої діяльності uk_UA
dc.subject лінгвістичний компонент мовленнєвої діяльності uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ЛЕГКИМ СТУПЕНЕМ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ uk_UA
dc.title.alternative Features of the Formation of a Communicative Component of Pupils' Speech Activity with Mild Degree of Mental Retardation uk_UA
dc.title.alternative Особенности формирования коммуникативного компонента речевой деятельности учащихся с легкой степенью умственной отсталости uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account