| dc.contributor.author | Ільченко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Потамошнєва, О. М. | |
| dc.contributor.author | Ilchenko, O. | |
| dc.contributor.author | Potamoshneva, E. | |
| dc.contributor.author | Ильченко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Потамошнева, Е. Н. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-08T06:51:52Z | |
| dc.date.available | 2019-02-08T06:51:52Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.other | УДК 376-056.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3370 | |
| dc.description | Ільченко О. В., Потамошнєва О. М. Особливості формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості / О. В. Ільченко, О. М. Потамошнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 209-215. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті визначені особливості комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності дітей з легким ступенем розумової відсталості, які навчаються в початковій школі. Зазначена структура комунікативного компоненту, визначені ушкоджені та несформовані його ланки, які не можуть бути пояснені лише особливостями інтелектуального розвитку цих дітей. В процесі породження вислову найбільш порушеними виявилися - процес внутрішнього програмування, граматичної структуризаций відбору лексичних одиниць і операції контролю і самоконтролю. Необхідно відзначити, що порушення операції контролю і самоконтролю мовлення відзначалися практично у всіх учнів, які приймали участь в експерименті. В процесі розуміння вислову найбільш порушеними виявилися операції ймовірнісного прогнозування і розуміння складних синтаксичних структур. Хотілося б відзначити, що в процесі обстеження ми спостерігали недорозвинення і інших структурних компонентів мовленнєвої діяльності, які не завжди досягали в своєму розвитку достатнього рівня, але їх недорозвинення спостерігалося лише у незначної кількості дітей і було обумовлене особливостями структури їх мовленнєвого і інтелектуального порушення. Визначення порушених ланок комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності обумовило певну структуру корекційної роботи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | комунікація | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
| dc.subject | комунікативний компонент мовленнєвої діяльності | uk_UA |
| dc.subject | лінгвістичний компонент мовленнєвої діяльності | uk_UA |
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ЛЕГКИМ СТУПЕНЕМ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Features of the Formation of a Communicative Component of Pupils' Speech Activity with Mild Degree of Mental Retardation | uk_UA |
| dc.title.alternative | Особенности формирования коммуникативного компонента речевой деятельности учащихся с легкой степенью умственной отсталости | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |