dc.contributor.author |
Ільченко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Потамошнєва, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Ilchenko, O. |
|
dc.contributor.author |
Potamoshneva, E. |
|
dc.contributor.author |
Ильченко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Потамошнева, Е. Н. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T06:51:52Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T06:51:52Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376-056.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3370 |
|
dc.description |
Ільченко О. В., Потамошнєва О. М. Особливості формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості / О. В. Ільченко, О. М. Потамошнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 209-215. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначені особливості комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності дітей з легким ступенем розумової відсталості, які навчаються в початковій школі. Зазначена структура комунікативного компоненту, визначені ушкоджені та несформовані його ланки, які не можуть бути пояснені лише особливостями інтелектуального розвитку цих дітей. В процесі породження вислову найбільш порушеними виявилися - процес внутрішнього програмування, граматичної структуризаций відбору лексичних одиниць і операції контролю і самоконтролю. Необхідно відзначити, що порушення операції контролю і самоконтролю мовлення відзначалися практично у всіх учнів, які приймали участь в експерименті. В процесі розуміння вислову найбільш порушеними виявилися операції ймовірнісного прогнозування і розуміння складних синтаксичних структур. Хотілося б відзначити, що в процесі обстеження ми спостерігали недорозвинення і інших структурних компонентів мовленнєвої діяльності, які не завжди досягали в своєму розвитку достатнього рівня, але їх недорозвинення спостерігалося лише у незначної кількості дітей і було обумовлене особливостями структури їх мовленнєвого і інтелектуального порушення. Визначення порушених ланок комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності обумовило певну структуру корекційної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний компонент мовленнєвої діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвістичний компонент мовленнєвої діяльності |
uk_UA |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ЛЕГКИМ СТУПЕНЕМ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of the Formation of a Communicative Component of Pupils' Speech Activity with Mild Degree of Mental Retardation |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности формирования коммуникативного компонента речевой деятельности учащихся с легкой степенью умственной отсталости |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |