Abstract:
У статті висвітлено теоретичні аспекти дослідження формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Обгрунтовано методику формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Здійснено аналіз досліджень стосовно основних етапів організації раціональної діяльності.
Виокремлено основне завдання - розвиток у дітей усвідомлення цінності здоров’я, здорового способу життя, що сприяють становленню активної особистості. Акцентовано увагу на дидактичних принципах, структурних компонентах. Представлено етапи організації експериментальної роботи. Визначено основні форми і методи формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Проаналізовано роботу з педагогами, батьками в контексті досліджуваної проблеми.