Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС)

Show simple item record

dc.contributor.author Григор’єва, І. О.
dc.contributor.author Макаренко, І. В.
dc.contributor.author Махукова, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-02-08T06:44:39Z
dc.date.available 2019-02-08T06:44:39Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 364.4-053.2-056.26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3368
dc.description Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Зміст комплексного соціально-педагогічного впливу в абілітації дітей раннього віку з органічними ураженнями центральної нервової системи (ЦНС) / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Макухова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 201-209. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито питання сучасного розуміння організації процесу, що базується на зверненні до внутрішніх сил і здібностей дітей з органічними ураженнями ЦНС та є співробітництвом, сприянням, співдружністю сім’ї й соціальних інституцій у вирішенні мовленнєвих проблем. У широкому розумінні педагогічна підтримка охоплює всю палітру дій: від усвідомлення проблеми пов’язаної з визначенням тяжкого мовленнєвого стану, до постановки мети щодо її вирішення, від варіантів сімейної допомоги до організації співробітництва сім’ї з соціальними інституціями як форми соціально-педагогічної підтримки, що здійснюється на особистісно зорієнтованому суб’єкт-суб’єктному (батьки, медичні працівники, педагоги) рівні й забезпечує прогнозування, проектування логопедичної корекції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject органічні ураження uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.subject соціально- педагогічна підтримка uk_UA
dc.subject логопедична корекція uk_UA
dc.title ЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС) uk_UA
dc.title.alternative Содержание комплексного социально-педагогического воздействия в абилитации детей раннего возраста с органическими поражениями центральной нервной системы (ЦНС) uk_UA
dc.title.alternative Content of a Complex Socio-Pedagogical Influence in the Habilitation of Young Children with Organic Lesions of the Central Nervous System (CNS) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account