dc.contributor.author |
Григор’єва, І. О. |
|
dc.contributor.author |
Макаренко, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Махукова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T06:44:39Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T06:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 364.4-053.2-056.26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3368 |
|
dc.description |
Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Зміст
комплексного соціально-педагогічного впливу в абілітації дітей раннього віку з органічними ураженнями центральної нервової системи (ЦНС)
/ І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Макухова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 201-209. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито питання сучасного розуміння організації процесу, що базується на зверненні до внутрішніх сил і здібностей дітей з органічними ураженнями ЦНС та є співробітництвом, сприянням, співдружністю сім’ї й соціальних інституцій у вирішенні мовленнєвих проблем. У широкому розумінні педагогічна підтримка охоплює всю палітру дій: від усвідомлення проблеми пов’язаної з визначенням тяжкого мовленнєвого стану, до постановки мети щодо її вирішення, від варіантів сімейної допомоги до організації співробітництва сім’ї з соціальними інституціями як форми соціально-педагогічної підтримки, що здійснюється на особистісно зорієнтованому суб’єкт-суб’єктному (батьки, медичні працівники, педагоги) рівні й забезпечує прогнозування, проектування логопедичної корекції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
органічні ураження |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
соціально- педагогічна підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
логопедична корекція |
uk_UA |
dc.title |
ЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Содержание комплексного социально-педагогического воздействия в абилитации детей раннего возраста с органическими поражениями центральной нервной системы (ЦНС) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Content of a Complex Socio-Pedagogical Influence in the Habilitation of Young Children with Organic Lesions of the Central Nervous System (CNS) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |