Abstract:
У статті розглядається проблема формування в учнів з особливими освітніми потребами ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя», яка є компонентом Формули Нової української школи. Компетентність розглядається як динамічна комбінація знань, способів мислення, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити діяльність та сприятиме соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами. У статті визначено об’єкт, предмет, мету, завдання, методи, наукову та практичну значущість дослідно-експериментальної роботи з формування ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя» в учнів з особливими освітніми потребами в умовах НРЦ.
Description:
Бистрова Ю. О., Коваленко В. Є. Формування в учнів з особливими освітніми потребами ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя» / Ю. О. Бистрова, В. Є. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 193-200