dc.contributor.author |
Шевирьова, І. Г. |
|
dc.contributor.author |
Шевырева, И. Г. |
|
dc.contributor.author |
Shevyreva, I. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T14:35:49Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T14:35:49Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 37.091.12.011.3-051:004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3362 |
|
dc.description |
Шевирьова І. Г. «Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / І.Г. Шевирьова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 196-203. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто поняття «медіа-середовище», визначено його науковий контекст; висвітлені погляди науковців стосовно окресленого поняття. Здійснений ґрунтовний аналіз щодо наукового розуміння понять «медіа-середовище», «медіа-простір». В свою чергу визначено, що медіа- середовище є складовою медіа-простору, адже лише медіа-середовище надає можливість для того, щоб експериментувати, оволодівати науковими знаннями, практичними уміннями й навичками в галузі медіа; висловлювати точку зору відносно актуальних подій сьогодення засобами медіа; будувати ідеологічну модель майбутньої професійної діяльності; створювати власні медіа-продукти.
В статті зазначено, що сучасна молодь є активним користувачем медіа-засобів. Це підтверджується тим, що оволодіння знаннями в більшості випадків відбувається через медіа: нетбуки, телефони, планшети. Отже, постає питання щодо удосконалення способів й приймів подачі інформації в вишах, адже майбутні фахівці мають бути вмотивованими й зацікавленими щодо реалізації майбутньої професійної діяльності через кібер-простір; грамотне впровадження медіа в педагогічну практику. Підкреслено, що ефективною мотивацію для цього виступає медіа-середовище як головний фактор формування медіа- компетентності майбутніх учителів початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
майбутні учителі початкової школи. |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальний простір |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-простір |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-середовище |
uk_UA |
dc.title |
«Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«Медиа-среда» как фактор формирования медиа-компетентности будущих учителей начальной школы |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«Media-Environment» as a Factor in the Formation of Media Competence of Future Primary School Teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |