dc.contributor.author |
Чепіга, В. Т. |
|
dc.contributor.author |
Чепіга, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Кривохвостов, В. Б. |
|
dc.contributor.author |
Чепига, В. Т. |
|
dc.contributor.author |
Чепига, И. В. |
|
dc.contributor.author |
Кривохвостов, В. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T14:21:48Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T14:21:48Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 37:101.8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3360 |
|
dc.description |
Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. / В. Т. Чепіга, І. В. Чепіга, В. Б.Кривохвостов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 179-188. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості сучасних наукових підходів до визначення сутнісних ознак поняття «освіта». Відзначено методологічні підходи та напрями у розгортанні наукового пошуку. Схарактеризовано певні аспекти змістового розуміння цього поняття: освіта як цінність; освіта як система; освіта як процес; освіта як результат. Результати аналізу представлено з урахуванням історичного та сучасного аспектів. Показано необхідність переосмислення змісту цієї категорії у світлі появи та ідей нового наукового напрямку педагогічної філософії. Запропоновано перспективні підходи до реалізації освітньої стратегії і тактики, що має відповідати викликам часу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освіта як цінність |
uk_UA |
dc.subject |
освіта як система |
uk_UA |
dc.subject |
освіта як процес |
uk_UA |
dc.subject |
освіта як результат |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна філософія |
uk_UA |
dc.title |
Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Определение категориального статуса понятия «образование»: современные научные подходы |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Definition of the Categorical Status of the Concept of "Education": Modern Scientific Approaches |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |