| dc.contributor.author | Чепіга, В. Т. | |
| dc.contributor.author | Чепіга, І. В. | |
| dc.contributor.author | Кривохвостов, В. Б. | |
| dc.contributor.author | Чепига, В. Т. | |
| dc.contributor.author | Чепига, И. В. | |
| dc.contributor.author | Кривохвостов, В. Б. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-07T14:21:48Z | |
| dc.date.available | 2019-02-07T14:21:48Z | |
| dc.date.issued | 2018-03 | |
| dc.identifier.issn | УДК 37:101.8 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3360 | |
| dc.description | Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. / В. Т. Чепіга, І. В. Чепіга, В. Б.Кривохвостов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 179-188. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості сучасних наукових підходів до визначення сутнісних ознак поняття «освіта». Відзначено методологічні підходи та напрями у розгортанні наукового пошуку. Схарактеризовано певні аспекти змістового розуміння цього поняття: освіта як цінність; освіта як система; освіта як процес; освіта як результат. Результати аналізу представлено з урахуванням історичного та сучасного аспектів. Показано необхідність переосмислення змісту цієї категорії у світлі появи та ідей нового наукового напрямку педагогічної філософії. Запропоновано перспективні підходи до реалізації освітньої стратегії і тактики, що має відповідати викликам часу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | освіта як цінність | uk_UA |
| dc.subject | освіта як система | uk_UA |
| dc.subject | освіта як процес | uk_UA |
| dc.subject | освіта як результат | uk_UA |
| dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна філософія | uk_UA |
| dc.title | Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. | uk_UA |
| dc.title.alternative | Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. | uk_UA |
| dc.title.alternative | Определение категориального статуса понятия «образование»: современные научные подходы | uk_UA |
| dc.title.alternative | Definition of the Categorical Status of the Concept of "Education": Modern Scientific Approaches | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |