dc.contributor.author |
Ягоднікова, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Ягодникова, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Yahodnikova, V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T14:15:30Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T14:15:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.013+37.017.7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3358 |
|
dc.description |
Ягоднікова В. В. Аксіологічний підхід до виховання соціальної зрілості студентів / В. В. Ягоднікова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 179-186. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті здійснений аналіз поняття «соціальна зрілість», розкрито сутність аксіологічного підходу та його виховний потенціал. Розглянуто роль навчального закладу у вихованні соціальної зрілості. Доводиться, що цінності складають один з критеріїв соціальної зрілості. Представлено результати дослідження з виявлення особливостей цінностей студентів. Пропонуються шляхи реалізації аксіологічного підходу до виховання соціальної зрілості студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна зрілість |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
аксіологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.title |
АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Axiological Approach to Education of Social Maturity of Students |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аксиологический поход к воспитанию социальной зрелости студентов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |