Abstract:
У даній статті розглянуто ключові проблеми, яких торкається процес тендерної соціалізації, як-от: тендерна ідентичність особистості та вплив на її становлення певних агентів соціалізації (сім’я, освітні заклади, ЗМІ тощо); тендерні ролі та тендерні стереотипи. Доведено, що тендерна соціалізація студентської молоді має диференційований за статевими ознаками характер, відмінності «чоловічого» та «жіночого» соціально сконструйовані як нерівність можливостей різних груп юнаків та юнок, які спонукають студентів і студенток будувати не рівноправні відносини, що носять паритетний характер, а владно/підвладні, вони унеможливлюють індивідуальний саморозвиток і самовираження, орієнтують на різні життєві стратегії, визначають їх нерівні позиції в соціальному житті.