Abstract:
У статті розглянуто проблему визначення поняття соціальної творчості студентської молоді. Проаналізовано загальні особливості визначення соціальної творчості науковцями-першопрохідцями з даного питання та сучасними дослідниками. Визначено соціально-педагогічний вектор розвитку дослідження поняття соціальної творчості. Встановлено загальні проблеми розвитку соціальної творчості студентської молоді, такі як: не сформованість ціннісних орієнтацій, не контрольованість сучасного інформаційного простору, відсутність мотивації та соціальної відповідальності. Обґрунтовано провідну роль студентської молоді, як найбільш динамічної і творчої верстви сучасного суспільства. Уточнено та сформовано поняття соціальної творчості студентської молоді, яке позначається як результат соціального виховання, інноваційна діяльність соціального суб’єкта у закладі вищої освіти та поза його межами, результати якої спрямовані на зростання рівня соціальної відповідальності та вдосконалення функціонування суспільства.