Abstract:
У статті обгрунтовано один із шляхів ефективного формування економічної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей - використання в освітньому процесі ВНЗ технології проектного навчання з проблем економічної теорії та практики.
Доведено, що використання в освітньому процесі ВНЗ технологій проектного навчання сприяє формуванню цілісної й міцної системи знань студентів гуманітарних спеціальностей у галузі економіки, беззаперечного розуміння їх практичного значення, вмінь сприймати, узагальнювати, аналізувати та критично оцінювати професійно важливу інформацію економічного спрямування із використанням сучасних інформаційних технологій, усвідомленню необхідності у формуванні своєї економічної компетентності як особистісно-значущої цінності задля забезпечення ефективної професійної діяльності у гуманітарній сфері, розвитку їх здатності до самоосвіти й самовиховання, формуванню базових економічних вмінь і навичок та накопиченню необхідного досвіду економічної діяльності у майбутній професійній галузі.