Abstract:
У поданій статті репрезентовано результати історико-логічного аналізу наукових підходів до трактування проблеми здорового способу життя. Висвітлено розуміння здорового способу життя у добу античності у межах праць і трактатів Аристотиля, Гіпократа. Зосереджено увагу на позиції Монтеня. Розкрито тлумачення здорового способу життя фундатора педагогіки як науки Я.-А. Коменського. Проаналізовано феномен здоров’я у контексті виховного ідеалу Г. Сковороди, Г. Ващенко. Репрезентовано результати аналізу проблеми формування здорового способу життя у XX - XXI столітті. Як ґрунтовні у цій аналітичні роботі представлено етапи розвитку зазначеного феномену (за Т. Єрмаковою), а саме: (50-ті - 60-ті pp. XX ст.) - науково-популярний; (70-ті - 80-ті рр. XX ст.) - інтенсивного розвитку теоретичних засад формування здорового способу життя; (90-ті pp. XX - XI ст.) - системний розвиток проблеми.