Abstract:
Стаття присвячена визначенню сутнісних характеристик етико- деонтологічної культури майбутніх лікарів як важливої складової їх загальної професійної культури.
Доведено, що процес формування етико-деонтологічної культури майбутніх лікарів як складової їх загальної професійної культури є невід’ємною частиною освітнього процесу медичного ВНЗ, в якому на основі використання наукових підходів (системний, компетентнісний, особистісно зорієнтований, культурологічний) та низки відповідних методологічних принципів організації навчання майбутні фахівці медичної галузі набувають необхідні їм у подальшій професійній діяльності етико-деонтологічні знання, навички та вміння, розуміють етико-деонтологічну культуру як особистісну професійно-моральну цінність, розкривають свій інтелектуальний, професійно-етичний потенціал, демонструють готовність до використання гуманістичних цінностей, етичних принципів, деонтологічних норм й правил у своїй практичній діяльності лікаря