dc.contributor.author |
Дьоміна, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Демина, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Domina, V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T11:38:26Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T11:38:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.016:811 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3320 |
|
dc.description |
Дьоміна В. В. Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови / В.В. Дьоміна // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 73-80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито поняття білінгвальна особистість як професійна та культурологічна характеристика педагога-філолога, сутність якої визначається нами як особистість, що володіє рідною та іноземною мовами на рівні, достатньому для ефективного спілкування у білінгвальному діалогічному просторі, усвідомлює себе як суб’єкт і об’єкт двох культур і має сформовані інтегративні й комунікативні навички міжкультурної взаємодії та спілкування; обгрунтовано визначення білінгвальної культури як компонента педагогічної культури майбутнього вчителя іноземної мови, необхідного для обміну інформацією між представниками білінгвокультур засобами рідної та іноземної мов; представлено шляхи становлення білінгвальної особистості у процесі освіти в виховання майбутніх учителів іноземної мови до та специфіка їх професійної підготовки, яка полягає у формуванні комунікативно-мовних білінгвальних умінь для здійснення білінгвального спілкування, результативність якого залежить від рівня оволодіння комунікативно- мовними уміннями і здатності організувати мовну взаємодію в контексті інтеграції мов і культур сприяє, що полегшує адаптацію педагога-філолога до нових соці оку льтурних умов, допомагає організації і координації його професійно-педагогічній діяльності, дозволяє отримати визнання правильності своїх дій від іншомовних груп |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
білінгвізм |
uk_UA |
dc.subject |
білінгвальна особистость |
uk_UA |
dc.subject |
білінгвальне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі іноземної мови |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Становление билингвокультурной личности будущего учителя иностранного языка |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of the Biling-Vocational Person of the Future Teacher of Foreign Language |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |