Abstract:
У статті основну увагу приділено визначення поняття дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців. Дуальна освіта поки що не знайшла достатнього розвитку в системі вищої освіти та наукових дослідженнях. Це пояснюється тим, що її впровадження на державному рівні розпочалося із закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які не мають досвіду здійснення наукових досліджень та розповсюдження їх результатів, а також зниження ефективності організації та проведення практик для студентів у реальних умовах діяльності підприємств через їх економічну нестабільність; невелике бажання підприємств співпрацювати з освітніми закладами, брати участь у підготовці молодих фахівців; зниження фінансових можливостей закладів освіти для організації належного контролю і консультацій з боку викладачів- керівників практик; постійне відставання рівня підготовки викладачів від темпів науково-технічного прогресу тощо.
Description:
Дрель В. Ф., Сєногонова Л. І., Володавчик В. С. Дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / В.Ф. Дрель, Л.І. Сєногонова, В.С. Володавчик // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 66-73.