Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України

Show simple item record

dc.contributor.author Краснова, Н. П.
dc.contributor.author Krasnova, N.
dc.date.accessioned 2019-02-07T07:53:24Z
dc.date.available 2019-02-07T07:53:24Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.other УДК 37.013.42:159.922.76-056.49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3301
dc.description Краснова Н. П. Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України / Н.П. Краснова // Вісник Луганського національний університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 11-24. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглядаються проблеми внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України (пристосування до нових умов життя, нового соціального та культурного оточення, подолання страху, невіри, розпачу, депресії та ін.) та їх дітей, які виявляють агресивну поведінку, що супроводжується неадекватним самооцінюванням, рівенем домагань, підвищеною емоційною напруженістю і тривожністю, ступенем неадекватності уявлень про своє місце в сім’ї, ставленням однолітків, низьким рівнем сформованості комунікативних навичок тощо. Охарактеризовано поняття «агресія», її форми («конструктивна», «деструктивна», «дефіцитарна», фізична, негативізм, підозріливість, чвари, образи, приниження; аутоагресія та ін.). Надано аналіз наукової літератури з огляду поняття «соціально- педагогічна діяльність» (різновид професійної діяльності, що спрямована на передачу соціокультурного досвіду; «метадіяльність»; різновид діяльності у загальносоціальному вимірі; допомога у складній ситуації та ін.) і на цій підставі визначено соціально-педагогічну корекцію, як систему заходів суб’єктів соціально-педагогічної роботи, спрямовану на надання допомоги. Висвітлено соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей, що вміщує діагностичний блок та безпосередню корекційну роботу (ділові та рольові ігри, психологічні тренінги) за допомогою соціально-перцептивних, ситуаційних, імпровізаційних, соціодраматичних, біхевіоральних, когнітивних, експресивних та ін. методів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject внутрішньо переміщені особи uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject корекція агресивної поведінки дітей uk_UA
dc.title Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України uk_UA
dc.title.alternative Социально-педагогическая деятельность по коррекции агрессивного поведения детей внутренне перемещенных лиц, пострадавших в результате военного конфликта на востоке Украины uk_UA
dc.title.alternative Socio-Pedagogical Activity on Correction of Aggressive Behavior of Children of Internally Displaced Persons who Suffered as a Result of Military Conflict in Eastern Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account