dc.contributor.author |
Швирка, В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-26T20:34:35Z |
|
dc.date.available |
2019-01-26T20:34:35Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.64-057.87:323(477.52/.6) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3256 |
|
dc.description |
Швирка В. Проблеми форування толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України / В. Швирка // Pedagogical Education: Theory and Practice. - 2017. - Issue 23. - Part 1. - Рр. 224-230. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті соціокультурне пограниччя розглядається як місце, де існують особливі спільноти, де мешкають люди, чиє життя залежать від уміння переходити фізичні та соціокультурні кордони між різними етнічними, релігійними й мовними групами. Розглянутий феномен толерантності з точки зору філософії, соціології та психології та педагогіки. Показана роль вищого навчального закладу у формуванні толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
толерантність |
uk_UA |
dc.subject |
схід України |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурні умови |
uk_UA |
dc.subject |
студентство |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми форування толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |