| dc.contributor.author | Швирка, В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-26T20:34:35Z | |
| dc.date.available | 2019-01-26T20:34:35Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 316.64-057.87:323(477.52/.6) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3256 | |
| dc.description | Швирка В. Проблеми форування толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України / В. Швирка // Pedagogical Education: Theory and Practice. - 2017. - Issue 23. - Part 1. - Рр. 224-230. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті соціокультурне пограниччя розглядається як місце, де існують особливі спільноти, де мешкають люди, чиє життя залежать від уміння переходити фізичні та соціокультурні кордони між різними етнічними, релігійними й мовними групами. Розглянутий феномен толерантності з точки зору філософії, соціології та психології та педагогіки. Показана роль вищого навчального закладу у формуванні толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | толерантність | uk_UA |
| dc.subject | схід України | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурні умови | uk_UA |
| dc.subject | студентство | uk_UA |
| dc.title | Проблеми форування толерантності студентської молоді в умовах соціокультурного пограниччя Сходу України | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |