dc.description.abstract |
У статті проаналізовано наукові уявлення зарубіжних вчених щодо сутності й організації дистанційного навчання. Визначено, що дистанційна освіта є формою навчання, рівноцінною очній, вечірній, заочній формі та екстернату, яка реалізується за допомогою інноваційних форм зв’язку й характеризується дистанційованістю вчителя від учня, гнучкістю, можливістю охопити велику аудиторію. На основі проведеного дослідження виявлено, що організація навчально-виховного процесу в дистанційній формі потребує високого рівня самостійності учнів та забезпечення ефективної двосторонньої комунікації між учнем та викладачем. Комунікаційний процес має базуватися на спеціально створеному навчальному середовищі та відповідати сучасним технологічним вимогам. Визначено роль тьютора в організації процесу дистанційного навчання та його основні обов’язки: консультування, презентація навчальних матеріалів, забезпечення та контроль успішності учнів. |
uk_UA |