dc.description.abstract |
У статті окреслено тези щодо важливості застосування відео продукту в процесі професійної підготовки як засобу формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової ланки; визначено, що в результаті активного впровадження медіа в заклади загальної середньої освіти варто змінити вектори підготовки майбутніх фахівців педагогічного профілю. Висвітлені погляди науковців стосовно застосування відеоматеріалів в ході підготовки майбутніх спеціалістів. В статті йдеться про те, що відео сприяє накопиченню знань, умінь, навичок з певної теми, а також націлене на формування особистісних якостей (розвинене логічне мислення, освіченість, здатність візуально накопичувати теоретичну базу знань, уміння висловлювати думки, аналізувати факти, події, розвиток ораторських здібностей). Проаналізовано форми роботи з майбутніми вчителями, що підвищить рівень медіа-компетентності: ознайомлення через відеоматеріали з дидактичними можливостями медіа; реєстрація на каналі YouTube з подальшим переглядом відео, актуальних новин і подій світу; перегляд навчальних відео на початку занять; ознайомлення з медіа-трендами через офф-лайн вебінари. Підкреслено, що застосування сучасних методик навчання в закладах вищої освіти сприятиме формуванню у студентів позитивної мотивації до навчання й підвищить зацікавленість до впровадження медіа в майбутній педагогічній діяльності. |
uk_UA |