| dc.contributor.author | Ляшенко, К. І. | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-20T14:29:03Z | |
| dc.date.available | 2019-01-20T14:29:03Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3226 | |
| dc.description | Ляшенко К. І. Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі / К. І. Ляшенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 139-142. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті подано характеристику психологічної та професійної готовності вчителя та асистента вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Сформульовано поради та подано картою емпатії щодо зазначеної проблеми. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |