dc.contributor.author |
Ляшенко, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-20T14:29:03Z |
|
dc.date.available |
2019-01-20T14:29:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3226 |
|
dc.description |
Ляшенко К. І. Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі / К. І. Ляшенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 139-142. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано характеристику психологічної та професійної готовності вчителя та асистента вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Сформульовано поради та подано картою емпатії щодо зазначеної проблеми. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |