dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-09T20:15:45Z |
|
dc.date.available |
2019-01-09T20:15:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3213 |
|
dc.description |
Крошка С.А. Новітні технології супроводу інклюзивної освітньої практики для дітей з особливими потребами «Кроки до партнерства» / С.А. Крошка // Професійна підготовка вихователів закладів ДО на засадах компетентністного підходу в умовах ВШ : збірник наук.-метод. праць. / [за заг.ред. В.М.Кушнір]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2018. – С.52-56. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито новітні технології супроводу інклюзивної освітньої практики для дітей з особливими потребами «Кроки до партнерства» на базі Лисичанського педагогічного коледжу, де викладачі використовують різні форми, методи, технології, інновації у роботі з дітьми різних нозологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.title |
Новітні технології супроводу інклюзивної освітньої практики для дітей з особливими потребами «Кроки до партнерства» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |