Abstract:
Статтю присвячено виявленню наукових підходів до визначення сутності та структури професійної компетентності майбутнього юриста. У роботі акцентовано увагу на тому, що одним з ключових напрямів удосконалення системи вищої освіти, зокрема й юридичної, є впровадження компетентнісного підходу. У результатівивченнянауковихпублікаційзпроблем формування професійної компетентності майбутньогофахівця,ізокремамайбутнього юриста, виявлено різноманітні трактування понять „професійна компетентність” і „професійна компетентність юриста”, а також проаналізовано позиції вчених щодо виділення структурних компонентів цих категорій. Умовно виділено чотири основні підходидовизначеннясутностітаструктури професійної компетентності - професіографічний, особистісний, когнітивно-діяльнісний та інтегративний. Установлено, що при характеристиці професійної компетентності юриста науковці більшою мірою спираються на інтегративний підхід, який дозволяє враховувати різні перспективи: професіографічну, аксіологічну, психологічну, морально-етичну, гносеологічну, функційно-діяльніснутощо.