Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство

Show simple item record

dc.contributor.author Тунтуєва, С.
dc.date.accessioned 2015-12-10T07:48:02Z
dc.date.available 2015-12-10T07:48:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2307-3594
dc.identifier.other УДК 364.63-027.553(072)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/320
dc.description Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство / С. Тунтуєва // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1(6). – С. 171 - 175. uk_UA
dc.description.abstract В статті обґрунтовується доцільність залучення соціального педагога до проведення опитування дитини, постраждалої від насильства, або такої, що вчинила насильство. Акцентується увага на ключових знаннях, вміннях та навичках, які допоможуть соціальному педагогу провести опитування на якісному рівні та на різних етапах цього процесу виконувати ролі «адвоката», «консультанта» та «експерта». Розкривається зміст процесу опитування дитини та надається детальна характеристика кожній його фазі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.subject сімейно-побутове насильство uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.title Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account