Abstract:
В статті обґрунтовується доцільність залучення соціального педагога до проведення
опитування дитини, постраждалої від насильства, або такої, що вчинила насильство. Акцентується увага на ключових знаннях, вміннях та навичках, які допоможуть соціальному педагогу провести опитування на якісному рівні та на різних етапах цього процесу виконувати ролі «адвоката», «консультанта» та «експерта». Розкривається зміст процесу опитування дитини та надається детальна характеристика кожній його фазі.
Description:
Роль соціального педагога в процесі опитування дитини, постраждалої від насильства або такої, що вчинила насильство / С. Тунтуєва // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1(6). – С. 171 - 175.