Abstract:
У даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку рухливих ігор, їх роль та місце в системі фізичного виховання.
Description:
Леонтьєва І. В. Контроль успішності студентів інституту фізичного виховання і спорту в процесі навчання дисципліни «Рухливі ігри з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 3 (308). - С. 36-42.