dc.description.abstract |
У статті розглянуто гурткову форму роботи студентів. Визначено головні завдання гуртка: – сприяння у формуванні вмінь та навичок застосування засвоєних знань при проведенні творчої практичній діяльності (написання доповідей, статей, вивчення досвіду роботи педагогів-новаторів, проведення тестування, анкетування, педагогічного спостереження в період педагогічної практики); – розвиток творчого мислення студентів, їх пізнавальної активності, самостійність суджень, потреби й вміння самостійно збагачувати свої знання й оволодівати навичками творчої діяльності; – стимулювання інтересу до досягнень вітчизняної та зарубіжної освіти; – формування ціннісне ставлення до знань, якими оволодівають. Акцентовано особливу увагу на ефективних методах та формах роботи студентського наукового гуртка. Зроблено висновок, що різноманітні творчі завдання, які повинні в період гурткової роботи вирішувати студенти, стимулюють їх до активної самостійної творчої роботи, розвивають творчу активність, професійну спрямованість та особисту зацікавленість. |
uk_UA |