| dc.contributor.author | Саприкіна, Т. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2018-12-27T20:18:28Z | |
| dc.date.available | 2018-12-27T20:18:28Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3175 | |
| dc.description | Саприкіна Т. Г. Вчитель в інклюзивному класі / Т. Г. Саприкіна // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. науково-практичної конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 193–194. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розглянуто принципи організації інклюзивного навчання та проблеми формування професійної компетентності педагога інклюзивного класу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Вчитель в інклюзивному класі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |