dc.contributor.author |
Саприкіна, Т. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-27T20:18:28Z |
|
dc.date.available |
2018-12-27T20:18:28Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3175 |
|
dc.description |
Саприкіна Т. Г. Вчитель в інклюзивному класі / Т. Г. Саприкіна // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. науково-практичної конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 193–194. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто принципи організації інклюзивного навчання та проблеми формування професійної компетентності педагога інклюзивного класу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Вчитель в інклюзивному класі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |