| dc.contributor.author | Сергієнко, Л. В. | |
| dc.date.accessioned | 2018-12-22T21:48:06Z | |
| dc.date.available | 2018-12-22T21:48:06Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3162 | |
| dc.description | Сергієнко Л. В. Дидактична гра як засіб формування професійної компетентності майбутнього фахівця / Л. В. Сергієнко // Педагогічні вектори: В. О. Сухомлинський та сучасність : Матеріали регіональної наук.-практич. конф. – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 265–269. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті окреслено шляхи формування професійної компетентності майбутнього фахівця через дидактичну гру. як методу навчання особливості Розглянуто її переваги та особливості як методу навчання, використання в навчальному процесі в системі формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетенність | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.title | Дидактична гра як засіб формування професійної компетентності майбутнього фахівця | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |