Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Жалдакова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2018-12-22T21:24:02Z
dc.date.available 2018-12-22T21:24:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3159
dc.description Жалдакова Ю. В. Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови / Ю. В. Жалдакова // Романо-германські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. матеріалів ІІ Всеук. студентської наук.-практич. конф. (23 квітня 2018 року, Полтава ‒ Старобільськ) / За заг. ред. Т. А. Кокнової ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». ‒ Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 205–207. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови, як важливий засіб для формування комунікативної та соціокультурної компетенції і реалізації головної мети навчання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject соціокультурний підхід uk_UA
dc.subject система навчання uk_UA
dc.title Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account