dc.contributor.author |
Жалдакова, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-22T21:24:02Z |
|
dc.date.available |
2018-12-22T21:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3159 |
|
dc.description |
Жалдакова Ю. В. Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови / Ю. В. Жалдакова // Романо-германські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. матеріалів ІІ Всеук. студентської наук.-практич. конф. (23 квітня 2018 року, Полтава ‒ Старобільськ) / За заг. ред. Т. А. Кокнової ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». ‒ Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 205–207. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови, як важливий засіб для формування комунікативної та соціокультурної компетенції і реалізації головної мети навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
система навчання |
uk_UA |
dc.title |
Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |