| dc.contributor.author | Жалдакова, Ю. В. | |
| dc.date.accessioned | 2018-12-22T21:24:02Z | |
| dc.date.available | 2018-12-22T21:24:02Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3159 | |
| dc.description | Жалдакова Ю. В. Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови / Ю. В. Жалдакова // Романо-германські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. матеріалів ІІ Всеук. студентської наук.-практич. конф. (23 квітня 2018 року, Полтава ‒ Старобільськ) / За заг. ред. Т. А. Кокнової ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». ‒ Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 205–207. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови, як важливий засіб для формування комунікативної та соціокультурної компетенції і реалізації головної мети навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурний підхід | uk_UA |
| dc.subject | система навчання | uk_UA |
| dc.title | Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |