dc.contributor.author |
Ігнатенко, К. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-06T20:40:15Z |
|
dc.date.available |
2018-12-06T20:40:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013.42 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3134 |
|
dc.description |
Ігнатенко К. В. Методика проведення тренінгу для прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників / К. В. Ігнатенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 133. Серія: Педагогічні науки – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – С. 73-75. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуті основні вимоги та методичні рекомендації до програми, по якій здійснюється навчання кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователя, опікуни. Розкривається сутність такої технології як тренінг та методів тренінгової роботи – рольова гра, психодрама, метод мозкового штурму. Обґрунтовується актуальність присутності досвідчених патронатних батьків в процесі проведення тренінгу для кандидатів-початківців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
тренінги |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
прийомні сім'ї |
uk_UA |
dc.title |
Методика проведення тренінгу для прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |