Abstract:
В статті розглянуті основні вимоги та методичні рекомендації до програми, по якій здійснюється навчання кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователя, опікуни. Розкривається сутність такої технології як тренінг та методів тренінгової роботи – рольова гра, психодрама, метод мозкового штурму. Обґрунтовується актуальність присутності досвідчених патронатних батьків в процесі проведення тренінгу для кандидатів-початківців.
Description:
Ігнатенко К. В. Методика проведення тренінгу для прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників / К. В. Ігнатенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 133. Серія: Педагогічні науки – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – С. 73-75.